niedziela, 24 czerwca 2018

Coś się kończy, coś się zaczyna


Niezależnie od tego jak dobrze, 
lub źle wygląda sytuacja, ona i tak się zmieni.

Regina Brett 


Trudno nie zauważyć, że od kilku miesięcy nie ma mnie na blogu. Długo zastanawiałam się, czy dzielić się z wami tym, co wydarzyło się w ciągu ostatnich kilku miesięcy, czy zostawić tego bloga urwanego, bez wyjaśnień... Doszłam do wniosku, że nie mogę tak po prostu zamilknąć. To co piszę dzisiaj jest być może moim pożegnaniem z blogowaniem i z wami. Nie wiem, zobaczymy... 

Kiedy w grudniu pisałam, że na 2018 nic nie planuję i jakoś to będzie, nie wiedziałam jeszcze, jak bardzo te słowa okażą się prorocze. Wydawało mi się, że 2017 był najspokojniejszym i może najlepszym rokiem w moim życiu, że wszystko zmierza w dobrą stronę, zaczyna się układać, że będzie tylko lepiej. Nie miałam pojęcia, jak bardzo się mylę i że zaledwie kilka dni po napisaniu tych słów moje życie, takie jakim je znałam i planowałam, rozpadnie się w drobne kawałki. Nie przypuszczałam, że będę musiała wymyślić siebie i całe swoje życie na nowo, że przyjdzie mi zmierzyć się jednocześnie z traumatycznym rozstaniem i ciężką chorobą, że będę zadawać sobie pytanie, czy zdołam zostać w moim własnym domu.  

Jutro zaczynam nierówną walkę o swoje zdrowie. Wyruszam w podróż w nieznane... w kierunku, którego nie znam... drogą, która nie wiem dokąd prowadzi... 

Zostawiam wam mój letni ogród. Mam nadzieję, że będę mogła tu zostać i nadal dzielić się nim z wami na Instagrami i Facebooku.

Coś się kończy po to, żeby coś nowego mogło się zacząć. Mocno w to wierzę i jestem dobrej myśli, ale potrzebuje dużo pozytywnej energii. Trzymajcie za mnie kciuki.








43 komentarze:

  1. Trzymam kciuki bardzo,bardzo mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej Kochana wszystkiego dobrego Ci życzę i mam nadzieję, że wszystko szczęśliwie się zakończy :) Oby... życzę Ci tego z całego serca :)
    I czekam na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo. Mocno wierzę, że tak będzie.

      Usuń
  3. Walcz i wygrywaj! To możliwe, sam się o tym przekonałem, chociaż "bitwa o siebie" wciąż trwa. Odchodząc kilka lat temu na emeryturę policyjną dostałem od moich podwładnych taki fajny kryształ z wygrawerowanym napisem "Życie jest serią początków, a nie łańcuchem zakończeń - dlatego jest takie piękne". I niech tak będzie! Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że możliwe :) Mocno wierzę, że jak tylko to ogarnę, to będzie początek czegoś lepszego. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Życzę wszelkiego dobra i żeby wszystko ułożyło się po Twojej myśli. Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całym sercem życzę wygranej. Zdrowia, niech będzie dobrze. Trzymam za to kciuki, Wierze, że coś się kończy po to, by coś innego się zaczęło i niech to coś innego będzie czymś pięknym. Życzę Ci tego, jak tylko mogę. Uściski najserdeczniejsze. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te ciepłe słowa. Zaczynam wierzyć, że nie ma przypadków, że to wszystko po coś :)

      Usuń
  6. Powodzenia życzę w walce o lepsze życie. Niech wszystko dobrze się potoczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę z całego serca, żeby wszystkie Twoje problemy znalazły pozytywne rozwiązanie. Dobrze, że jesteś dobrej myśli i tak trzymaj!!! Przesyłam duuuużo pozytywnej energii i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapie pozytywną energie i również pozdrawiam :) Musi być dobrze.

      Usuń
  8. Aga trzymaj się i życzę Ci samego dobra! Zdrowia! I myślę, wiem! że będzie dobrze! :* Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i odwzajemniam uściski :) Trzymam się tego, że wszystko się poukłada.

      Usuń
  9. Trzymamy kciuki za powrót do zdrowia, pełni sił i blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że wszystko się poukłada :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga... Wracaj do ogrodu jak najszybciej. Tego Ci życzę i o to proszę. Wszystkiego dobrego Kochanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gaja. W ogrodzie na szczęście ciągle jestem :)

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze układa!!!
    Dużo zdrowia!
    czeko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układa się. Wszystko jest inaczej, wszystko nowe, ale chyba dobrze :)

      Usuń
  13. Brakuje Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu juz nie wrócę, ale jestem na FB i Instagramie.

      Usuń
  14. A tak zajrzałam :) Mam nadzieję, że jakoś idzie do przodu :) Nieustająco trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie idzie :) Łatwo nie jest, ale do przodu. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
    2. inurl:viewtopic.php "register" intext:"http://www.stargold888.com/"

      Usuń
  15. Super ogród :)
    Jestem na etapie szukania inspiracji. Twój bardzo mi się podoba. Znalazłam również sporo na internecie, np. zobacz tu. Problem u mnie jest tylko z brakiem czasu, po pracy chciałabym zwyczajnie usiąść na tarasie i podziwiać ogród, ale żeby go podziwiać, trzeba o niego ciągle dbać...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia. Można się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
  17. inurl:viewtopic.php "register" intext:"shorturl.at/ilCGQ"

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę dalej powodzenia w walce o swoje zdrowie i dobro. I aby piękny ogród i rośliny zawsze były wokół Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny ogród i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dużo w tym tekście prawdy. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie zaczęłaś nową część. :flower4: Taka uratowana-wyhodowana roślina to coś wyjątkowego! Duma pewnie Cię rozpiera. I słusznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ogród. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już sama zieleń, a najbardziej kwiaty są piękną i niepowtarzalną dekoracją ogrodu. Gatunków i odmian jest tyle, że trudno nawet wszystkie znać

    OdpowiedzUsuń